mandag den 24. juni 2013

Ulykkerne kommer dumpende

Jeg lavede jo ulykker med dankortet for efterhånden 2 uger siden og nu begynder mine køb så småt at dumpe ind af døren.

Indtil videre er dette landet her på matriklen (hurra for flex-levering):


Alt naturligvis til Tøsebarnet.

Rød Bluse + Røde Bukser fra Name It - klikket hjem med minus 50% og blomstrede bukser og peach-farvet bluse fra PompDeLux - klikket hjem med minus 40%.

Og i løbet af denne uge så bliver der forhåbentlig også leveret den store pakke fra H&M - som indeholder lidt til moar... (Shhhyyy ikke sig noget til min mand vel? ;-))

Og så var der lige det der indlæg om Tøsebarnets nye seng jeg har lovet, men jeg orker ikke mere i dag. Der var nogen der mente at vi skulle op kl. 03.53, hvilket er liiige tidligt nok for smag, men efter lidt overtalelse sov hun dog videre i smørhullet og det samme gjorde faderen. Moderen??? Ja hun sov hvertfald ikke!!!

2 kommentarer:

  1. I har sådan en lille fin mode pige :)
    Øv det var tidligt at du blev vækket :( - håber at du får lidt mere søvn i nat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida. Hun elsker at få nyt tøj. Forudser allerede store kampe når hun bliver teenager...

      Slet