fredag den 22. marts 2013

Endnu en første..

Det der motion... Normalt er jeg relativt aktiv... Jeg har dyrket zumba og løbet to-tre gange om ugen siden foråret 2011. Men siden november sidste år har jeg ikke dyrket nogen former for motion - overhovedet!!! (Eller jo, men sex er vel ikke rigtig motion;-)) pga svimmelhedsanfald og derefter kom alle mine bækkenproblemer så... Og hold da helt op hvor svinder muskler hurtigt ind og konditionen bliver rigtig hurtig rigtig dårlig...

Her til aften bestemte jeg mig så for at nu skulle det være, så jeg snørede løbeskoene og snuppede den korte tur på 2,2 km... Benene føltes gode, vejrtrækningen gik ok og tiden sagde 16:20, hvilket er helt fint for mig... Jeg skal jo lige ind i kampen igen ikk??

Her efter et varmt bad, er jeg helt hooked på en tur mere i løbet af weekenden...

I morgen er jeg dog helt sikker op at jeg bittert fortryder og at samtlige muskler i benene føles 10cm for korte - MINDST!!!

2 kommentarer:

  1. Godt gået Trine - bare det at du er kommet ud og i gang i den her kulde er super. TwoTumbsUp. :-)

    Jeg har selv ikke læbet i laaaaang tid, men regner med at skulle igang igen når temperaturene kommer lidt op.
    Tidligere, løb jeg i alt slags vejr og nød det, men lige nu kan jeg bare ikke tage mig sammen, selvom jeg jo har det fantastisk efter sådan en omgang. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft det på samme måde som du tidligere. Her spændte fysikken så bare ben for udfoldelserne... Kan kun sige kom afsted, det er så lækkert derude.

      Og er i øvrigt forbavsende lidt øm i dag... Tror skisme jeg snupper en tur i morgen!!

      Slet